Доставка і оплата

Мінімальне замовлення – 100грн

Прозорі та зрозумілі ціни на доставку! У вартість доставки вже включено: доставка обраним способом, накладений платіж, страховка.

За доставку ви сплачуєте рівно стільки, скільки вказано при оформленні замовлення!

Ніяких прихованих платежів, та додаткових оплат!

Київ

Склад «Нова Пошта»

Все включено

Список вiддiлень

Від 100 до 500 грн – 40 грн.

Від 500 грн – БЕЗКОШТОВНО

Адресна доставка

Все включено

Від 100 до 500 грн – 60 грн.

Від 1000 грн – БЕЗКОШТОВНО

Самовивіз

Безкоштовно

Все включено

Строк доставки
1-2 дні

Україна

Склад «Нова Пошта»

Все включено

Список вiддiлень

Від 100 до 500 грн – 40 грн.

Від 500 грн – БЕЗКОШТОВНО

Адресна доставка

Все включено

Від 100 до 500 грн – 60 грн.

Від 1000 грн – БЕЗКОШТОВНО

Склад «Укрпошта»

Все включено

Список вiддiлень

Від 100 до 500 грн – 40 грн.

Від 500 грн – БЕЗКОШТОВНО

Строк доставки
1-3 дні

Оплата

Оплата при отриманні товару кур'єром в м.Києві

  • Готівкою при отриманні
  • Без додаткових комісій

Online оплата в liqpay карткою visa, mastercard

Оплата через наш сайт карткою Visa, Mastercard будь-якого банку

Оплата через систему інтернет-банкінгу "Приват 24"

Онлайн оплата замовлення платіжною карткою Приватбанку в системі інтернет-банкінгу Приват 24

Оплата через термінал i-box (Приватбанк)

Оплата замовлення готівкою або платіжною карткової через термінал Приватбанку.

Комісія за здійснення платежу - 1-3 грн (згідно тарифу банку)

Оплата на розрахункові рахунок

На електронну адресу, зазначену при оформленні замовлення, для вашого підприємства прийде рахунок-фактура для оплати. Після отримання оплати ваше замовлення негайно буде передане на відправку. Також, для прискорення оформлення документів, просимо надіслати на нашу електронну адресу копії свідоцтва про реєстрацію та платника податку.

  Врегулювання претензій

   Якщо ви отримали замовлення і у вас виникли претензії, ми чекаємо вашого листа на адресу електронної пошти: info@vseroste.com.ua.

У листі просимо повідомити номер замовлення, прислати фото накладної та викласти суть претензії. На листи ми відповідаємо протягом 1 робочого дня. Якщо ви не отримали від нас відповідь, то, швидше за все, ваш лист до нас не дійшов, або наша відповідь потрапила в вашу папку «Спам».

Звертаємо вашу увагу, що претензії до якості (і комплектації) посадкового матеріалу приймаються протягом 14 днів з моменту отримання замовлення. Для вирішення питання щодо компенсації обов'язково надіслати нам фотографії зіпсованого (яке не відповідає замовленню) товару на адресу електронної пошти (фото повинно бути такої якості , щоб можна було розглянути посадковий матеріал). Фотографію необхідно прикріпити як вкладений файл, а не вставляти в тіло листа.

Умови зберігання посилок не відповідають необхідним умовами для зберігання посадкового матеріалу, тому претензії щодо якості посадкового матеріалу ми приймаємо якщо посилка була отримана вами протягом 7 днів після її прибуття в поштове відділення.