Рекламація

Рекламація — претензія покупця або замовника, що пред'являється продавцеві або постачальнику (підряднику) з приводу неналежної якості або кількості товару, що поставляється, виявленого в період дії гарантійних зобов'язань, вимога про усунення недоліків, зниження ціни, відшкодування збитків (заподіяного збитку).

Шановні клієнти, якщо ви зіткнулися з невідповідним виконанням замовлення інтернет-магазину Vse Roste, просимо вас ознайомитися з основними правилами подачі рекламацій.

Правила подачі 

  1. Рекламація подається не пізніше 14 днів з дня отримання замовлення.
  2. Рекламація подається за допомогою:листа відправленого за адресою - info@vseroste.com.ua (в листі докладно опишіть свою проблему), на Viber (+38067-468-80-60) або через спеціальну форму. 
  3. До рекламації потрібно прикріпити фото для підтвердження. В окремих випадках менеджер може попросити вас зробити додаткові фотографії неякісного товару.
  4. Рекламація повинна бути оформлена замовником.
  5. В рекламації повинен бути вказаний номер замовлення або документ (накладна) яка підтверджує покупку в інтернет магазині Vse Roste.

Додаткові правила до сезонних товарів

  1. Ваше замовлення було отримано на складі компанії перевізника не пізніше 3 робочих днів з моменту повідомлення Вас про посилку.
  2. Посадковий матеріал на момент отримання Вашого замовлення мав критичні пошкодження, які можуть вплинути на приживлюваність і подальший ріст саджанця.

Розгляд претензії може зайняти до 5-ти робочих днів.
Не пізніше 6-ти робочих днів з моменту отримання рекламації, клієнт отримує обґрунтовану відповідь на рекламацію і можливі варіанти вирішення ситуації, що склалася.

Враховуйте, що ми не несемо відповідальність:

  • за аномальні погодні явища в вашому регіоні (заморозки, град, дощі, посуха);
  • в разі нехтування правил посадки і догляду;
  • в разі недотримання правил\рекомендацій щодо використання препаратів або інструментів.

Розгляд рекламації неможливо в тому випадку, якщо:  

  • Звернення анонімне.
  • Рекламація була оформлена і не відправлена.
  • В рекламації не було зазначено номер замовлення або документ, що підтверджує покупку в нашому інтернет магазині.
  • В рекламації не було надано фотографії, що підтверджують факт рекламації.
  • Замовник більше 3-х днів не відповідає на повідомлення менеджера інтернет-магазину.
  • Замовник не веде конструктивний діалог.
  • Рекламації містять в собі ненормативну лексику, погрози або образи в бік співробітників інтернет-магазину - автоматично видаляються без розгляду.

Оформити рекламацію

(оберіть зручний вам спосіб)