Рекламація
Рекламація — претензія покупця або замовника, що пред'являється продавцеві або постачальнику (підряднику) з приводу неналежної якості або кількості товару, що поставляється, виявленого в період дії гарантійних зобов'язань, вимога про усунення недоліків, зниження ціни, відшкодування збитків (заподіяного збитку).
Шановні клієнти, якщо ви зіткнулися з невідповідним виконанням замовлення інтернет-магазину Vse Roste, просимо вас ознайомитися з основними правилами подачі рекламацій.
Правила подачі
- Рекламація подається не пізніше 14 днів з дня отримання замовлення.
- Рекламація подається за допомогою:листа відправленого за адресою - info@vseroste.com.ua (в листі докладно опишіть свою проблему), на Viber (+38067-468-80-60) або через спеціальну форму.
- До рекламації потрібно прикріпити фото для підтвердження. В окремих випадках менеджер може попросити вас зробити додаткові фотографії неякісного товару.
- Рекламація повинна бути оформлена замовником.
- В рекламації повинен бути вказаний номер замовлення або документ (накладна) яка підтверджує покупку в інтернет магазині Vse Roste.
Додаткові правила до сезонних товарів
- Ваше замовлення було отримано на складі компанії перевізника не пізніше 3 робочих днів з моменту повідомлення Вас про посилку.
- Посадковий матеріал на момент отримання Вашого замовлення мав критичні пошкодження, які можуть вплинути на приживлюваність і подальший ріст саджанця.
Розгляд претензії може зайняти до 5-ти робочих днів.
Не пізніше 6-ти робочих днів з моменту отримання рекламації, клієнт отримує обґрунтовану відповідь на рекламацію і можливі варіанти вирішення ситуації, що склалася.
Враховуйте, що ми не несемо відповідальність:
- за аномальні погодні явища в вашому регіоні (заморозки, град, дощі, посуха);
- в разі нехтування правил посадки і догляду;
- в разі недотримання правил\рекомендацій щодо використання препаратів або інструментів.
Розгляд рекламації неможливо в тому випадку, якщо:
- Звернення анонімне.
- Рекламація була оформлена і не відправлена.
- В рекламації не було зазначено номер замовлення або документ, що підтверджує покупку в нашому інтернет магазині.
- В рекламації не було надано фотографії, що підтверджують факт рекламації.
- Замовник більше 3-х днів не відповідає на повідомлення менеджера інтернет-магазину.
- Замовник не веде конструктивний діалог.
- Рекламації містять в собі ненормативну лексику, погрози або образи в бік співробітників інтернет-магазину - автоматично видаляються без розгляду.
Оформити рекламацію
(оберіть зручний вам спосіб)